Klantenservice

Hoe verloopt de betaling?

Aanschaf van de Cineville Pass

Bij aanschaf van de Cineville Pass betaalt u de eerste termijn vooruit. U betaalt online via Bancontact, iDeal of creditcard.

Automatische incasso

Na het betalen van de eerste termijn ontvangt u per e-mail een tijdelijke Cineville Pass, die u meteen kan gebruiken om mee naar de film te gaan. Binnen twee weken ontvangt u van ons uw definitieve Cineville Pass. Na de eerste maand verloopt betaling via automatische incasso.

Gaat er iets mis?

Als de betaling niet van uw rekening afgeschreven kan worden, ontvangt u per e-mail een herinnering met instructies en een betaallink om de betaling alsnog te voldoen. Bij deze eerste herinnering wordt gewaarschuwd voor administratiekosten. Als we alsnog geen betaling ontvangen, krijgt u een tweede herinnering waarbij deze administratiekosten in rekening worden gebracht en wordt uw Cineville Pass automatisch gedeactiveerd, maar blijft uw lidmaatschap wel actief. U zal dus doorbetalen terwijl uw Cineville Pass is geblokkeerd. Bij de derde betalingsherinnering worden er bovendien opnieuw administratiekosten in rekening gebracht. Probeer daarom altijd zo snel mogelijk uw factuur alsnog te betalen via de betaallink in de herinneringsmail. Zodra de betaling door ons is ontvangen activeren we uw Pass zo snel mogelijk (in ieder geval binnen drie werkdagen) opnieuw. Als een factuur 60 dagen lang onbetaald blijft zal uw lidmaatschap in zijn geheel worden geblokkeerd en kan deze alleen door ons, mits de facturen alsnog zijn voldaan, worden geheractiveerd.

Nog geen antwoord op je vraag?

Je kunt ook een e-mail sturen naar service@cinevillepass.be. We reageren meestal binnen een paar uur.

Neem contact met ons op